Nejlepší software pro oční optiky

Zakládáte novou optiku?

Víme, že s otevřením nové optiky je mnoho starostí a výdajů. Pro nově otevřené optiky jsme připravili speciální nabídku bez placení implementačního poplatku. Jaká je Vaše úspora?

Běžný implementačni poplatek: 14990 Kč.
Implementační poplatek pro plánovanou novou optiku: 0 Kč.

1. V čem je rozdíl?

Klienti, kteří plánují otevření nové optiky, neplatí tento poplatek. Rozdíl spočívá ve formě školení. Podrobnosti Vám rádi vysvětlíme telefonicky na +420 210 012 570.

2. 100% sleva na implementační poplatek

Týká se všech provozů, které ještě nejsou otevřené a rozhodnou se pro TISS Optic.
 

3. Spolu podchytíme vaše nové zákazníky

Obrovskou výhodou je, že vám poradíme, jak úspěšně vést optiku, které jsme sesbírali za roky praxe s programem. Nikdo nemá takové zkušenosti, jak zaujmout klienty, jak je „donutit“ vrátit se k vám, jak správně nastavit věrnostní program a mnohé další. Roky praxe ověřených zkušeností Vám dávají garanci, že jsme experti na to, co na trhu funguje a co u klientů optik nefunguje.
 

4. Poradíme s interními procesy

Mnoho budoucích optik nemá s kým se kvalifikovaně poradit, jak nastavit interní procesy: jak manažerovat sklad, jakou kasu si vybrat, jak ušetřit správným výběrem terminálu na platební karty a podobně. Využijte naše zkušenosti. Poradenství máte od nás jako součást balíčku, protože Vaše spokojenost se softwarem je podmíněna i správným nastavením nejen softwaru, ale i samotných procesů.

5. Nechte nám číslo, zavoláme Vám

Obsahem rozhovorů budou otázky a odpovědi na téma
  • Jak máte promyšlenou strukturu skladu? Budete mít komisní sklad?
  • Děláte zábrus u sebe nebo posíláte skla na zábrus jinam?
  • Jako formou poskytnutých slev vhodně ovlivnit daňovou povinnost? Jak legálně snížit povinnost z DPH?
  • Jak plánujete management zaměstnanců a odměňování podle jejich výkonnosti?
  • Budete mít samostatný terminál na EET nebo využijete zasílání přes TISS Optic? Znáte výhody mezi nimi? Jaký bude rozdíl v běžném fungování?
  • Při přijímání plateb kartou - terminál z banky nebo samostatný terminál od nezávislých poskytovatelů jako například sumUp a podobné? Který se u vás vyplatí?
  • Jak si představujete zakázkovou kartu u klienta; víte, jaké máte zákonné povinnosti, co všechno na ni musíte umístit?
  • Jak správně uplatňovat dárkové poukázky, abyste je nezdaňovali dvakrát?
  • Jakou tiskárnu vybrat, aby zabírala co nejméně místa a tiskla vše, co je třeba?

Pokud Vás TISS Optic zaujme, připojíme se přes sdílenou obrazovku a reálně Vám program rádi předvedeme.

Zaujíma Vás něco víc?

Nechte nám kontakt, ozveme se Vám.

Novinky a aktuality

V spolupráci s našimi zákazníkmi spúšťame reklamnú kampaň "AJ VY STE TISS".

Tento mesiac štartuje nová reklamná kampaň s názvom "AJ VY STE TISS".  Postupne počas roka predstavíme rôzne inšpiratívne príbehy našich klientov zo slovenských a českých optík. Cieľom týchto kampaní je predstaviť našich partnerov v optikách, ľudí, ktorí stoja za ich úspechom, priblížiť ich príbehy a osobné posolstvá.

Zaujímajú nás aj ich postrehy a tipy na prácu v programe TISS, ako program používajú, čo si na ňom cenia a s čím im náš program pri práci pomáha. Uvedomujeme si, že práve spokojní klienti sú najlepšou vizitkou každej firmy a preto necháme o programe TISS hovoriť Vás.

Ako prvú sme navštívili a vyspovedali známu košickú optiku MAJOR OPTIK  s charizmatickým pánom Majorským a verte, že sa máte na čo tešiť.

 

Vianoce a Nový rok 2023 - prevádzka hotline
Milí klienti,
počas sviatkov a Nového roka budeme pracovať v obmedzenom režime. Prosím, ak plánujete inventúry alebo potrebujete doriešiť iné záležitosti, spojte sa s nami pre pomoc a vysvetlenia do 22.12.2022.

Bežná prevádzková doba hotline bude skrátená zo štandardných  9.00 - 16.00 v najbližšie dni nasledovne:
23.12.2022 (piatok) - hotline  9.00 - 12.00

24.-26.12.2022 (sobota - pondelok) - hotline nedostupný

27.-29.12.2022 (utorok - štvrtok) - hotline 10.00 - 15.00

30.12.2022 (piatok) - hotline 10.00 - 12.00

31.12.2022 (sobota) - hotline nedostupný
1.1.2023 (nedeľa) - hotline nedostupný

2.1.2023 (pondelok) - hotline 10.00 - 15.00
3.1.2023 (utorok) - hotline  9.00 - 16.00
4.1.2023 (streda) - hotline 9.00 - 16.00
5.1.2023 (štvrtok) - hotline 9.00 - 16.00
6.1.2023 (piatok) - hotline nedostupný (!).

Podpisování GDPR souhlasů na tablet

Jako jediný software na trhu máme pokryté celé zpracování souhlasů na zpracování os. údajů v souladu s Nařízením EP a Rady.
 
Každým vyšetřením nebo vyrobenými brýlemi získáváte od svého klienta souhlas, který musíte mít zdokumentovaný. Nově proto spouštíme funkci podepisování zákazníků na tablet a uchovávání těchto podpisů.
 
Jak to funguje?
Váš zákazník nepodepíše papírový dokument, ale podepíše se prstem nebo dotykovým perem na tablet. Tento podpis se uloží do databáze k danému zákazníkovi k typu souhlasu, který vám zákazník udělil.
Podpis se nedá zneužít, je digitální uchovaný na zabezpečeném serveru programu TISS Optic a zpracovávaný v souladu s bezpečnostní dokumentací optiky.
Aplikace na podepisování je připravená pro jakýkoli tablet.
 
Aké má digitálne podpisovanie výhody?
  • Úspora za papír, úspora místa
  • Digitální uchovávání, které se nikdy nezničí
  • Bezpečnější zpracování, jako fyzické archivování podpisů na papíře
  • Není to biometrický údaj, ale otisk podpisu stejně platný jako reálný podpis na papíře
 
Kolik to stojí?
Služba je poskytována za měsíční poplatek 490 Kč. Služba nemá implementační úvodní poplatek.